/, Portada Destacada/L’Oficina d’Atenció al Ciutadà de Valls renova la certificació de qualitat ISO 9001-2015

L’Oficina d’Atenció al Ciutadà de Valls renova la certificació de qualitat ISO 9001-2015

En els seus 17 anys d’història s’ha consolidat com el centre principal d’informació i consultes dels ciutadans dels diversos serveis que presta l’Ajuntament

per | 2018-05-11 13:29:5511/05/2018 13:29 | 0 comentaris

L’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC) de l’Ajuntament de Valls ha renovat la certificació ISO 9001 assolida l’any 2015 i adaptant-la a la nova normativa. La ISO 9001-2015 certifica la qualitat d’aquest servei municipal que aquest any ha atès presencialment més de 32.200 persones, i ha gestionat unes 40.000 trucades telefòniques i que en els seus 17 anys d’història s’ha consolidat com el centre principal d’informació i consultes dels ciutadans dels diversos serveis que presta l’Ajuntament.

Entre altres dades, els auditors han valorat positivament les enquestes de satisfacció dels usuaris realitzades en diferents períodes de l’any, que confirmen que es mantenen i milloren els estàndards de qualitat establerts. Així, un 99,2% de les persones que van respondre l’enquesta considera el servei com a «útil» o «molt útil» i en destaquen com a punts forts el poc temps d’espera en ser atesos (93,3%), a més de destacar el bon tracte del personal (99,25%). Un 94,8% dels ciutadans enquestats considera que a l’OAC s’ha resolt la seva consulta i/o tràmit de manera ràpida i en general assenyalen les actuals dependències de l’oficina com adequades. Tot i així s’està valorant una nova distribució, amb el principal objectiu de millorar l’espai per a l’espera de torn dels ciutadans i garantir la confidencialitat, substituint els mostradors per taules per una atenció personalitzada a tots els llocs d’atenció al públic.

Deixa un comentari